T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KOCAELİ / KÖRFEZ - Tüpraş İlkokulu

Etiket Sonuçları: kötü dokunuş

May

Bu çalışmada öğrencilerimizin kendi haklarından haberdar olmaları; güvenli, tehlikeli, ihmal, istismar, iyi dokunuş, kötü dokunuş, iyi sır, kötü sır  kavramlarını bilmeleri, özel bölgelerini tanıyabilmeleri, kendilerini  ihmal ve istismardan koruyabilmeleri,  kötü dokunuşlar karşısında  ne yapabileceklerini öğrenmeleri hedeflenmiştir. Çalışma hedefine ulaşmış olup, öğrencilerin güçlenmesi sağlanmıştır.

Nis

mahremiyet eğitimi kapsamında sınırlar, iyi dokunuş- kötü dokunuş, iyi sır- kötü sır ve özel bölgeler kavramları ayrıntılı ele alınmıştır. Mahremiyet eğitiminde destekleyici ve yıkıcı davranışlar örneklerle, uygulamalarla daha anlaşılır hale getirilmiştir.